.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:یاریگر دستگاه قضایی در قطع دست دزدان واختلاسگران باشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید دربرای مبارزه با آسیب ها و قطع دست دزدان و اختلاسگران دستگاه قضایی را یاری کنیم.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح یکشنبه در دیدار نخبگان، نمایندگان اقشار مردمی رئیس قوه قضائیه در ساری با گرامیداشت ماه رجب و شعبان، توحیدی کردن جامعه و مبارزه با ظلم و استکبار وفساد را دو هدف مهم بعثت پیامبران ذکر کرد و گفت: اگر بخواهیم جامعه از انوار وبرکات بعثت بهره مند شود باید به سمت معرفت الله وتقویت ایمان و توحید پیش رود.

 

وی تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را امری مهم دانست و گفت: حکومت عدل علوی شعار انقلاب اسلامی بود و جامعه‌ای که عدالت در آن نباشد، توحیدی نیست و جامعه‌ای که روح توحید در آن حاکم نباشد، هرقدر مسائل رفاهی داشته باشد، از عدالت محروم است.

 

وی ادامه داد: توحید بودن عدالت توحید واقعی نیست بنابراین باید در راستای عدالت قدم برداشت و با فسادها مقابله و دست فاسدان را باید قطع کرد.

 

آیت الله لائینی یادآور شد: یکی از اهداف قبول خلافت توسط حضرت علی (ع) مبارزه با فساد، احیای بیت المال بوده است و اکنون وجدان مردم از مبارزه با فساد راضی است و امیدواریم این حرکت توفنده‌تر وروز افزون باشد تا شاهد فساد، دزدی و اختلاس که آبروی نظام و ملت را زیرسئوال برده، نباشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مازندران دارای برجستگی‌های فراوان است و ضایعات و آسیب‌های موجود در کشاورزی، صنعت، گردشگری، منابع طبیعی و آسیب‌های اجتماعی زیبنده مازندران نیست.

 

وی تاکید کرد باید همه برای مبارزه با آسیب‌ها همدست شویم و دستگاه قضائی را یاری دهیم تا در درون وبیرون دست دزدان و اختلاس گردان را قطع کند و مردم بهتر از گذشته به انقلاب و راه شهیدان امیدوارتر شوند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.